CASE

ISS MANAGEMENT MEETING

ISS Facility Services is een van 's werelds grootste facilitaire dienstverleners. Elk jaar organiseert het bedrijf de Top Management Conferentie Nederland voor haar managers om ISS te laten groeien naar de beste service-organisatie van Nederland. Tijdens deze bijeenkomst moet zowel het ‘harde’ als het ‘zachte’ deel van de medewerkers worden ontwikkeld. Aan D&B Eventstrategie de eer om voor het derde jaar op rij een invulling te geven aan deze Management Meeting.

3 inspirerende sprekers 170 ISS-verhalenboekjes 1 awardshow
HET VERHAAL VAN ISS Na ‘het geheim van ISS’ in 2016 en ‘the great performers’ in 2017, stond de Top Management Conferentie (TMC) van ISS in 2018 in het teken van het delen van ‘het verhaal van ISS’. Dit verhaal is de gemeenschappelijke basis van iedereen die betrokken is bij ISS en gaat over de intrinsieke verbinding van individuen met het merk. Het doel van de TMC was, naast informatie-overdracht, een gevoel van trots te creëren en goed presterende medewerkers te bedanken.
Gastgericht, Ambitieus en Toonaangevend 3 MERKWAARDEN TOT LEVEN BRENGEN
170 VERHALEN VERTELLERS Gastgericht, Ambitieus en Toonaangevend; met die drie merkwaarden bouwt ISS aan haar toppositie in de markt. Na een mooi verhaal van de CEO kwamen deze begrippen tot leven in drie indrukwekkende performances van ‘Mister Klantvriendelijkheid’ Bas Hoogland, Olympisch hockeycoach Marc Lammers en muzikale gelukscoach Richard de Hoop. Om de merkwaarden echt te voelen, werden de managers vervolgens in groepjes uitgedaagd hun eigen ISS-verhaal te schrijven. Een aantal van hen pitchten hun verhaal en inspireerden zo collega’s om gastgericht, ambitieus en toonaangevend te zijn.
170 INSPIRERENDE VERHALEN van bevlogen managers
TOPPRESTATIES WORDEN BELOOND De dag werd afgesloten met een walking dinner en awardshow, waarin de topmedewerkers beloond werden. De voetbalstadion-setting in Sportcentrum Papendal, de opwarm-kwaliteiten van dagvoorzitter Rob van Rossum en de lef en betrokkenheid van de managers droegen allemaal bij aan een zeer geslaagde Management Meeting, die beoordeeld werd met een 8,8.

“Een verhaal schrijven en goed vertellen is één ding, maar een goed verhaal laten beleven en ervaren is de overtreffende trap. Daar zijn we met 'Het Verhaal van ISS' uitstekend in geslaagd. Een perfect voorbeeld van ‘Living The Brand’. De medewerkers maken het merk. Dankzij D&B Eventstrategie werd 'Het Verhaal van ISS' daadwerkelijk tot leven gebracht en doorverteld aan een ieder die het maar wilde horen.”

Marcel Kalmeijer | Manager Corporate Marketing & Communications ISS Facility Services

meer weten?
Pieter Bas Boertje
Pieter Bas Boertje Algemeen Directeur
Sabine Dijkema
Sabine Dijkema Commercieel Directeur
neem contact op
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kunt cookies ook niet accepteren.